2008-09-30

Köpa köpa.

Äntligen har Studiebidraget kommit, så nu behöver jag inte känna mig så fattig längre, fast jag är väl snart lika fattig igen. Nejdå jag är faktiskt ganska duktig att hålla reda på pengarna. Eftersom det bara blir kallare och kallare nu måste jag faktiskt köpa en Jacka, eller nej, jag ska försöka få mamma att köpa en jacka åt mig, så ska jag köpa mig matchande mössa, vantar, skor/stövlar, kanske en sjal, kanske en ny väska. Vi får se hur långt pengarna räcker.


Som ni ser så har jag gjort om min blogg lite, är inte klar ännu, men vad tycks?

3 kommentarer:

Lello sa...

den är läcker.

Emsi sa...

Tack Linnea :)

Anonym sa...

Hej emma! coolt att du oxå ska bli hovslagare. Läs på och kämpa för det är värt allt slit. Jag Stortrivs med att jobba som hovslagare. så KÄMPA så får du kul. Mvh Helena andersson