2008-09-13

Landet runt.

Åkte tåg i över 8 timmar igår, ganska drygt men jag tycker att det inte var så jävla drygt ändå, det gick bra, bytte tåg 3 ggr, så det var ju ganska skönt med variation. Känndes som att jag åkte genom halva sverige, vilket jag typ gjorde. Ganska häftigt egentligen. Men nu är jag hemma, och det är skönt, nu ligger hunden Flash brevid mig med sitt huvud i mitt knä och katten Nappe på andra sidan och spinner högt. Mys :)
Jag var på Mork och hälsade på idag, massa nya hästar som man inte känner igen, och Lilja som jag gillade så mycket och funderade på att köpa ett tag, henne har dom avlivat pga ryggproblem, samma sak med Bega, synd at det blir så med sånna fina hästar. Men tur att jag inte köpte henne då. Vila i frid, vackra hästar.
Ikväll ska vi käka kräftor, lite efter, men det blir mys och tv-kväll.



Lilja
min lilla älg,
vi passade så bra ihop du och jag,
men nu har du inte ont längre.
Vila i frid <3
d
d
There is no turning back

Inga kommentarer: