2008-09-03

Autumn.



Redan vid åtta börjar det bli mörkt nu, ganska mysigt ändå, när alla lampor lyser upp gatorna. Fint väder har det varit idag, lite moln men oftast sol, det blåser i lövträden, så det rasslar sådär mysigt, utan att man känner att det blåser själv. Några löv faller då och då. Det är frisk luft, man vill aldrig sluta andas. Det är så vackert med alla färger, mysiga, varma färger. Hösten har kommit, snart är alla grenar nakna, och det blir allt kallare och mörkare. Då vill man bara vara inne och mysa, tända ljus, dricka något varmt och linda in sig i en filt.
k
Idag har jag varit ledig, så jag åkte hem till mora, jag och Elias har gjort piroger, det blev asgott! Vi är bästa kockarna i familjen, och jag har världens bästa storebror <3
Imorgon ska jag äntligen få rida, ska vara på falu ridklubb hela dagen imorgon med naturbruk. Kul att få rida, jag har inte ridit på hela sommaren, happy me :D och en till sak, jag är fattig som fan, äger typ 30 kr. Jippie..
k
Pank, Punkare, Pannkaka.

Inga kommentarer: