2008-08-31

Mys.

Igår gjorde vi typ ingenting tills klockan fem. Bara för att älskling är var bakis och lite sjuk. Men sen tog vi oss ner på bynn, handlade massa mat och åkte hem till pährs föräldrar och lagade maten där, föräldrafritt. Vi lagade tacos som idioter. Alltså det var så himla mysigt att laga mat tillsammans med sin pojkvän, vi brukar ofta laga mat, men det var liksom något speciellt igår. Sen när vi lagat färdigt käkade vi framför tv:n med filtar runt oss. Vi tittade på Masjävlar medans vi åt våra mumsiga tacosar. Det var verkligen så himla mysigt, sen åkte vi hem och tittade på Patrioten, men jag somnade efter kanske en timme.
k
Jag har inte berättat att jag ska på praktik till Ängelholm, hos en känd hästhandlare. Han bor i en Herrgård och har yngefär 45 hästar, nästan alla är till salu, Och hans fru håller på med western och har en snygg paint hingst. Jag hoppas att jag kan få lära mig rida lite western där också. Det ska verkligen bli spännande och jag är lite nervös. Åker dit på Söndag, alltså om exakt en vecka och blir där tills fredagen. Kul Kul. Och på måndagen när jag är där tar jag tåget på eftermiddagen till göteborg, ser på At the Gates och sover där, sen åker jag tillbaka till Stall Kuskahus på morgonen. niiiice.
n
Och en till sak som jag inte berättat, om tre veckor ska jag till Riga med släkten, och älskling ska också med. Blir kryssning en dag dit, gå i riga en dag, Åka hem en dag. Så det blir bara en helg, men man kanske inte orkar med släkten mer än så, haha. Det kommer nog bli kul :)
g
g
Hell yeah

1 kommentar:

lurifaxen@live.se sa...

vad du har saker att se fram emot nu! kul med praktiken gumman.