2008-08-03

Hope

Det är nu man vill att någon ska finnas här, hålla om en och få en att känna sig som den enda i världen. Jag känner mig så ensam men orkar inte ens försöka göra något åt det, har ingen lust till någonting. Bara hoppas på att det snart kommer bli bra, bra med allt, eller iallafall något. Jag saknar känslan att känna sig glad, jag saknar livet då man känner att livet leker. Okej jag kan vara glad, vissa dagar, men det är bara tillfälligt, men jag är inte glad från topp till tå.
g
Snart snart kommer älsklingen hem, jag saknar dig så himla mycket.
När du kommer hem ska jag krama sönder dig och aldrig låta dig lämna mig igen <3
j
klshf__
j
Så jävla dåligt väder, jag har inte ens tagit ett steg utanför dörren, opepp som fan. Jag har lagat mat, bakat och fixat mysig kvällsmat. Det är typ det enda jag gjort idag, och sovit och datat. Jo jag har torkat spya också, haha. Trevlig kväll igår.
j
Å de regnar å regnar himlen är grå

1 kommentar:

Anonym sa...

lasse stefanz fanet ;)