2008-08-18

Headache.

Jag har huvudvärk, har haft nästan hela dagen, kanske har det något att göra med att jag flyttar till falun imorgon. Jag vill inte, men ändå vill jag. För jag ska ta revansch, det känns som att försöka ta revansch fast man vet att man kommer förlora igen. Jaja, det är bara att försöka göra sitt bästa och inte bara hoppas.
Bussen går 18.20 mot falun, och jag ska sitta i den med min packning, så är det, det är bara att gilla läget.
__
h
Idag fick jag hem lite saker från HM som jag beställt, dock inget märkvärdigt, en mörkgrå stickad v-ringad tröja, en vinröd fleecetröja och en gråmönstrad sjal. Köpte en skjorta på stan också. Var nere med maria och rudde. träffade sigge på hennes lunch också. Kul att träffa Rudina, som varit i kosovo typ hela sommaren. Hoppas verkligen att jag hinner träffa Linnea imorgon.
g
g
Most leave when I'm going strong

1 kommentar:

Anonym sa...

hey emmisen, nu måste du tänka mycket possetivare! vadå misslyckas? det blir var du gör det till, det är så man måste tänka! jag finns i falun varje måndag för pepptalk när det behövs! jag vet att du är en underbar vänn, och det är många som vill lära känna dig, bara att du måste våga släppa in dem. jag älskar dig babe, jag vill se dig idag!!!