2008-08-21

Back to school.

Första dagen är avklarad, hände inte så mycket mer än att träffa alla, träffa våran nya naturbrukslärare, pratade om praktikplatser, lunch och sen sluta. Nya läraren LO som han kallas, han är lite halvskum och ser lite halvgalen ut. Men jag tror att han kan vara ganska bra. Det känns som att han har planerat ganska bra och så, vi får väl se om han blir accepterad ;) haha. nej men det blir nog bra, han vill göra mycket praktiskt iaf. Tror att schemat blir ganska skönt också, för varannan vecka ska vi ha praktik (hela veckor), och varannan vecka är vi i skolan, och på torsdagarna när vi inte har praktik ska vi vara på Falu Ridklubb hela dagen. Och på Fredagar pluggar vi hästämnen. Så på 2 veckor har jag bara 3 dagar i skolan med vanliga skolämnen. och så kommer det vara heeela tiden ;) fast ibland blir jag så jävla sur på min skola, för när vi väl är i skolan och ska plugga, då är allt så slappt. man får typ en enkel uppgift och när man gjort klart det får man gå hem typ.
imorgon ska vi promenera hela dagen, bra att man fick veta det en dag innan. jag har ingen regnjacka med mig nu plus att jag måste köpa matsäck. Jag har inte råd :P jaja mamma får betala mig sen.
Nu ska jag ner på stan och leta present till pappa. kommer säkert inte hitta nått bra, skitsvårt att hitta present ju, helst till pappa.
d
Puss

Inga kommentarer: