2008-08-20

In love.

Första dagen i Falun, har varit en ganska skön dag. Bara varit här och vad ska man säga, vänjt mig. Fikade på stan med Becka och Elin från min klass. Köpt mig ett par jeans på HM då jag tyckte att det var bättre att spendera 400 kr på jeans än typ 1500 på märkesjeans. Köpte en Bh också, hoppas att den inte blir för liten som alla andra. Tror fan att dom krymper. Och så har jag köpt en klocka som jag är helt kär i. Skitsnygg, och så var det tydligen rea på den, nämligen 70 % så det slutade på ca 75 kr. Billigt som fan, och snyggt som fan med klocka, mest som accessoar. Skola imorgon, ska bli ganska kul ändå, första veckorna brukar ju vara kul, sen är det ett helvette :) Men nu ska vi vara positiva. Och nu ska jag Noppa min ögonbryn och packa upp alla mina kläder och få lite ordning här :) Sen blir det nog att lägga sig tidigt, så man orkar upp till 07.20 som jag har ställt klockan på. mycket intressant.
Här kommer en bild på mig och min kära klocka.














visst är den snygg!? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

nästan lika snygg som du!!!