2008-08-12

Peta näsan.

Hej kära blogg! Idag åkte jag hem till Mora, kändes bra att få komma hem. Gick på stan ett tag. Träffade becka, linnea eriksson och maria :) blev lite snack med dom, trevlans. Köpte mig lite stuffs också. En kalender, eller säger man almenacka? jaja skitsamma. och så köpte jag ett par shorts, urmysiga och snygga! Blir snyggt att ha dom och strumpbyxor nu i höst. För övrigt var det första plagget jag köpt på cubus i mora på 2395620 år. Cubus suger. och så köpte jag mig en mascara, örhängen och en nyckelring. fråga mig inte varför jag köpte en nyckelring, det blev helt enkelt ett impulsköp.
Imorgon ska jag vara hemma med hunden tills nån annan kommer hem och tar över. Och då ska jag nog ner på staden och kika på jeans, orkade inte prova idag, det är så drygt med jeans. Men jag såg att dom hade lee jeans på JC för 500 kr. ska ner och prova om de är något som duger, för jag behöver jeans. Och imorgon kväll ska jag leka med Sigge och maria, vi funderade på att se mamma mia på bio, men sista dagen var idag, det var synd. men vi ska hitta på något annat kul istället :)
h
På fredag ska jag, mamma och pappa åka till falun med mina saker, eller ja kläder. Och så blir det väl shopping såklart :)
h
Nu ska jag och mamma massera varandra, för jag har så sjukt ont i ryggen, tror att det är för att jag har dåliga skor och gick med dom en hel dag på Ikea och stod och kollade på magnus uggla. Måste få mig nya skor, av alla sorter! Hoppas mamma eller pappa köper åt mig på fredag.
Och jag ska fundera vad jag ska köpa för pengarna jag har kvar. Finns massor jag behöver och vill ha. kläder, plånbok, smycken, smink, väskor, skor, prydnader, osv.
k
k
pussen och kramen

Inga kommentarer: