2008-09-23

Riga.

I helgen var jag på kryssning till Riga med min kära släkt, farmor fyllde 70. Grattis till henne, jag kan ju lova att det var sjukt kul och trevligt på denna resa. Och jag har världens bästa släkt, och världens bästa kusiner. Fredagsmorgonen började med att både Kusin Olov och bror Elias trampade i en katt spya på våran gård, haha, bra start. Sedan var det bussresa till stockholm, och i stockholm möttes hela släkten. Sedan började resan, mot Riga på båten Regina Baltica som inte var den finaste båten direkt. Men det spelade ingen roll, vi hade kul ändå, och så kul att alla kunde just den här helgen, att ingen blev sjuk eller så. Och att vi inte blev osams, det trodde jag nästan att vi skulle, men nej, kanon :) Det blev några goda drinkar på båten och god mat med vin. mums.
Endel bus med kusinerna också. Jag orkar inte förklara allt, men det var verkligen skit trevligt och roligt, ett minne för livet, med släkten, världens bästa släkt, och världens bästa pojkvän.
Det blev alldeles för lite med bilder men http://monkeey.bilddagboken.se/
j
f
Tack för en trevlig helg och grattis farmor.

Inga kommentarer: