2008-09-10

Information.

Jag har inte haft tid till att skriva, men nu ska jag skriva lite. Jag är i skåne, på praktik i ett handelsstall. Vi får göra allt möjligt. Jag kan lova att man är ganska rejält trött när man slutat för dagen. Ibland förstår vi inte vad dom säger, eftersom dom pratar skånska. Men dom tycker vi är norrlännningar, haha. Alltså det är skönt att ha åkt så långt bort faktiskt, komma iväg, se nå annat, allt känns helt annorlunda här, inte bara dialekten liksom. Annan luft å så, vet inte hur jag ska förklara.
Åkte till göteborg på måndagen. Var på At the Gates, det var ballt och skitbra, kul att träffa kompisarna också, vi träffade även InFlames-BjörnGelotte på trägårn. Sov hos stiv och iväg igen på tisdagsmorgonen. Kom två timmar försent till stallet, vilket jag redan hade sagt att det skulle bli så. Men han hästhandlarn Sven-Inge blir skitsur och han kan inte hämta mig på station, så jag får ta taxi. Ja nu är det Onsdag, bara två dagar kvar. Det blir mindre och mindre hästar hela tiden, dom blir sålda å så. Lite tråkigt, men mindre arbete.
k
k
Orkar inte förklara i detalj, bilder dyker upp på bilddagboken sen.

Inga kommentarer: