2008-09-15

Remembrance.

alltså jag kom och tänka på en sak; på gamla vänner som man hade när man var liten och lekte med, vissa har jag många fina minnen med, vissa som jag bara kommer ihåg lite svagt. Men rätt som det var så tappade man kontakten, och vissa har man inte sett röken av dom på flera flera år, vissa av er här har varit mina bästa kompisar, andra inte. Men jag funderar bara på dom. Jag har ju ingen aning om hur vissa ser ut nuför tiden, eller hur dom mår, hur dom lever, om dom lever. Jag vet inte ens vilka dom är längre, och jag är så jävla nyfiken och undrar hur dom har det och allt. Skulle vara kul att se någon gammal vän någon gång, alltså vissa som man lekte med när man var liten kan man väl se på stan nån gång eller så, men jag tänker mer på dom andra. Jag har iallafall minnen av er, många fina minnen. Undra om ni tänker samma om mig och hur kommer ni ihåg mig...
l
l
Är det inte konstigt hur människor bara försvinner ur ens liv..?

Inga kommentarer: