2008-09-05

Never a good day.

Idag har jag kännt mig som en bra människa, jag vet inte varför, men jag har kännt mig glad, hjälpsam, trevlig och engagerad i det jag gjort. Och gissa mer vad jag gjort idag? jag har klippt mig! Eller nej, inte jag, men frisörerna på skolan. Jag är nöjd.
En frisör i ettan är från Mora, jag tyckte väl att jag kände igen henne, och hon mig :)
Sen tog jag bussen hem, mamma hämtade mig där jag klev av, och jag blev så glad när jag såg henne komma med bilen, blev glad över att se henne, fast jag såg henne i Tisdags.
När vi kom hem blev jag först bemött av Flash, som alltid blir lika glad när jag kommer hem till honom och ler med hela ansiktet. Nappe som kramar mig så mycket han orkar. Bara sånna grejjer gör mig så glad. Det är så skönt att komma hem, till ett hem där någon är glad för att man kommer hem och någon som bara säger hej.
k
Mitt huvud känns 3 kilo lättare nu när jag klippt mig, ganska skönt. Har tyvärr ingen bild än, men det kommer när jag har tid och lust. Men det är inga större förändringar, bara toppat, klippt luggen och klippt upp det lite.
k
Jämt när jag har kommit hem, varit hemma några timmar, njutigt och haft det mysigt med familjen, då kommer det, när man mår bra, då börjar jag och mamma bråka. Jag blir så förbannad, när man liksom är hemma, då ska det bråkas, över skitsaker. Jag måste nog gå ut och andas ett tag, ny luft i lungorna, ny kraft.
Men jag vet att det snart är över, imorgon bitti är det här glömt för länge sen.
k
k
jag behöver bara lite kärlek.

Inga kommentarer: