2008-09-26

Nooooo.

Igår var jag duktig att cykla till stallet klockan åtta på morgonen, utan mössa. Jag kan lova att det var riktigt kallt om huvudet. Så ja, nu är jag förkyld, som satan, sov 6 timmar inatt också, inte bra. Så idag har jag varit riktigt död kan jag lova. Mamma fyllde år igår också, grattis :)
Dock hade jag inga pengar, så presenten får väl bli försenad.
Förövrigt så var gårdagen på Falu Ridklubb riktigt bra, vi bygge hage, visade häst för hand, jag fick titta hur hästen sprang, och jag var så jävla bäst på att se allt!
Var med Linnea, Amanda och Maria ikväll, riktigt trevligt, dock var jag ganska off pga min förkylning och jag satt och frös och huttrade hela tiden. Så jag gick hem, och nu ska jag sova, SOM FAN!

Jag har verkligen ingen lust att vara förkyld nu.

Inga kommentarer: