2008-10-01

Style.

Usch, det är så tråkigt, för nu blir det gråare och mörkare och kallare, vilket betyder att man blir tröttare och mer dyster. Vilket betyder att man aldrig orkar klä upp sig och göra sig fin. Så på morgonen tar man bara på sig något enkelt, ett par jeans och en tråkig tröja. Jag vill orka fixa mig, jag vill orka göra mig fin, så att jag trivs med mig själv och hur jag ser ut.
Jag vill visa vem jag är!! Jag menar attityd!
Men vad har jag för klädstil egentligen? Vad har jag för Stil?
Jag har ingen aning, en jävla till blandning skulle jag tro. Dock är det snyggast med "sin egen" stil, men det är så svårt att kombinera dem. Känns som att jag inte har någon klädstil alls. Ibland har jag vanliga, ibland mer åt mode eller nitbälten och rött läppstift, skatestil och baggyjeans, retro osv.. Jag skulle nog vilja vara mera rock, jag får jobba på det. Men man kan väl variera lite ändå? :) Men det var ju dedär om att orka också. zz.



You cant be something you´re not

Inga kommentarer: