2008-10-06

Bakfyllemat.

Jag kan ju börja med att säga att helgen gick aldeles för fort. Kom inte till malung förens ganska sent på kvällen, sen åkte vi till totte, det var lan där, men jag och pähr kollade på nån ful porrfilm istället, haha. På lördagen var jag på kalas hos farmor hela dagen, hon hade storkalas, och jag skulle hjälpa till att diska. På kvällen blev de lite fest. På Söndagen ringde Linnea, frågade om vi skulle köpa bakfyllemat och laga, så vi åkte och handlade och åkte hem till micke för att laga lite ungsbakad potatis och grillad kotlett, mums och riktigt trevligt. Sen skyndade vi oss hem för att hinna duscha och byta gardiner innan jag åkte. Förövrigt så har jag varit ovanligt kär i helgen, jag har världens bästa pojkvän.

Jag kikade runt en sväng i kupolen idag, bestämde mig för att bara kika och inte köpa, men jag hittade ett par svarta jeans för 99kr, sjukt snygga för det priset.


Kul att tv-dosan inte fungerar.

Inga kommentarer: