2008-10-22

Relax.

Imorgon får jag Höstlov, och det ska bli så himla skönt.
Jag känner mig så snurrig och stressad. Ibland vet jag inte ens vad jag håller på med. Jag vet inte vad jag vill och vad jag känner, för det hinner jag inte känna efter, bara gör och springer runt. Och jag har så mycket i skallen, jag glömmer av saker, jag kan typ fråga någon samma sak flera gånger, för att jag glömmt av att jag frågat förut eller bara inte lyssnat på svaret. Känner mig typ senil. Dax att slappna av lite och varva ner. Tänk om man skulle kunna få en massage och ett varmt bad! Men det är väl bara att keep on dreaming, men men lovet är iallafall efterlängtat, och snart är det här. Hell yeah!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är väl inte malungsmål :P så säger man i mora också. mamma säger så.. what ever, tycker också det ska bli snuskigt skönt med lov, och du är inte den ändå som känner dig senil! vi kanske kan basta i sälen, det är ju nästan som att bada!! så kan vi ha gruppsex om vi skulle bli sugna lix, FNISS. puss