2008-10-12

Idomin.

Vi kan också se ut som du och du och du! men vi vill inte!



Igår var jag hemma och bakade bröd och bullar, sedan åkte jag till falun för att vara med bästaste Linnea, vi gjorde tacos och drack vin :)
Vi sminkade oss "som alla andra" tog kort och la ut på bilddagboken. jag kan ju lova att det var typ 1000 som kommenterade, och tyckte vi var snygga, hmm? vafan?
Vi var skitfula faktiskt, typ clowner, eller ankor. Tuttarna upptryckta till hakan, idominläppar, mascara i mängder så det klumpar sig och ser ut som man har 3 ögonfransar, helt fel brunkräm utsmetat helt ojämt. Och det ska vara snyggt? kladd bara ju, och alla ser lika dana ut. Sen putar med läpparna, gör en ful pose och ska se så söta ut som möjligt. Så här ser dom flesta tjejer ut nu i ålder 12-20. Vart är världen påväg? tragiskt.

Vi hade riktigt roligt iallafall. Sen somnade vi efter en flaska rött.


Och jag har världens bästa kompis, sådeså.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fint du har skrivit om mig! jag blir glad. jag tycker vi hade det jättemysigt emma. det måste vi göra oftare! u n me 4-evah du vet. älskar dig skrutten! puss