2008-10-18

Hunting.

Om jag ska vara ärlig så har jag inget att skriva just nu, dålig fantasi kanske. Slutade tidigt igår, åkte till mora, gjorde negerbollar, mums. Ja jag säger negerbollar, och låt mig få göra det! Jag hatar inte negrer för det. Sen kom älsklingen. Idag har vi inte gjort så mycket, mest varit hundvakt tror jag. Nu sitter vi och turas om att spela trophy hunter, jag har letat efter det spelet i säkert 2 år, och nu har vi hittat skivan. Eftersom pappa har varit på älgjakt så måste ju jag också få jaga lite ;) haha. Och förövrigt så är pappa grinig som vanlig efter älgjakten, men konstigt, supa i en vecka och gå upp jättetidigt varje dag och jaga ute i skogen. Snart ska vi se på extra extra, i brist på annat och käka chips.


Yes! då vet ni, det händer inte så mycket spännande faktiskt..

Inga kommentarer: