2008-10-19

Why?!

Ingenting har gått bra idag, jag känner mig så jävla kass och världen har något emot mig. För när jag väl ska göra något så går det inte bra, något som krånglar. Jag känner mig värdelös, ledsen, förbannad och stressad. Jag har liksom tappat energin nu och vill inget annat än att gråta i floder. Men nej, jag tvingar mig själv att låta bli, annars ser jag ut som en uppsvullen fitta i ansiktet imorgon. Så istället bildas en stor stor klump i bröstet av ilska och tårar. Man äter något sött i hopp om att få energi, men fastnar i kakburken och får inget gjort istället, sedan hatar man sig själv för att man ätit för mycket. Jag blir galen! Och nu jävlar ska jag lägga mig, och försöka somna innan tårarna sprutar...för ingenting.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad äre med att jag skrev "att och fram" ? XD