2009-03-17

Slask och vårväder.

Ja nu känner jag mig nöjd med dagen. praktik till 2, sen duscha jag, städade ihop lite här hemma, gick till ica maxi och handlade strumpor (etersom jag glömde ta med rena) , lasagne, mineralvatten och cheese ballz. Sedan gick jag hem. Och det var så härligt väder, vårväder. Solen sken, fåglarna kvittra, dock blåste det, men det gjorde inget för solen sken och man nästan såg hur snön bara smälte bort. Man hörde hur det skvala i brunnarna, gruset under skorna, vägen blänkte av solen som försökte torka den. Det var härligt!
När jag kom hem hade jag glömt köpa hårsnoddar, så jag ick ner på Åhlens och hem igen. Lagat mat och ätit har jag också gjort. Och jag har idag kommit på att jag har en hel del att plugga. En engelska bok som ska läsas ut och skiva en recention på, Prov på foder på tisdag, nationella prov i svenska muntligt nästa vecka, göra en katalog till mässan nästa vecka, träna på presentationen till mässan. Shit, det är mycket nu men det gör inget, för man vet att snart, snart börjar det lugna ner sig och bli ganska slappt i skolan innan sommaren. Sommaren är snart här, Våren är här, och nu går de fort. Livsglädje!
Om 3 jävla veckor är det Påsklov!! Och då brukar snön ha smält bort en hel del och gräset försöker bli grönt igen. hääärligt.



Nappe myser i vårsolen :)

Inga kommentarer: