2009-03-07

Dolly.

Jaha då var det dax att klaga lite igen då.
Var i Noret idag, kikade i affärer på krimskrams å skit. Mamma bad mig kolla om på nån present till Ingrid (min kusin på 6 år) som kommer imorgon. Jag kollade på leksaker och vafan ska man köpa till en 6-åring? hon har ju alltid varit prinsess-galen. Så det var ju bara att kolla på allt rosa, barbiedockor å så. Men det finns ju för fan knappt en vanlig barbie längre. Nu är de nå andra bratz dockor, eller nå andra typ av barbie med stora ögon och läppar med stora bröst och höfter med sexiga kläder. Och en sådan docka vägrar jag köpa, de är bara idiotiskt. Kollade på nå Dolly dockor som jag vet hon brukar vilja ha. Dom är typ en decimeter kort och kostar typ 100 kronor. Jag gav upp letandet på en bra och normal leksak. Mamma får fixa det där, jag vägrar iallafall ge henne en docka som ser ut som Dolly parton. Jag blir bara förbannad av att titta på dessa plastdockor. Vart är vi påväg? Hoppas denna värld exploderar snart.

Vissa fläckar av asvalten börjar torka nu :) det börjar ta sig sa pyromanen.

Inga kommentarer: