2009-03-27

Tja.

Har inte skrivit på ett tag, igen. Har haft fullt upp med UF-mässan och så, det var kul, men lite drygt i slutet. Vann andra pris i bästa hantverk, vilket var ett pris på 1000 kronor, fast egentligen spelar inte pengarna nån roll, mest roligt att man blev placerad, sen var löken bara en bonus :)
Idag då? Jo Imorse var det tidig uppstigning, skulle följa rektorn till borlänge på företagarfrukost, mums. Rektorn skulle snacka o skolan, och ville ha med någon UF-företagare som skulle presentera sig och sitt företag, så det var väl de jag gjorde. Sen skola, Lunch, badhuset på idrotten, sedan svenska nationella mutligt, som jag inte hade förberett alls, men jag gjorde det ändå, får väl se hur det gick.
Nu är jag i malung, har inte varit här på 6 veckor. Fick våfflor av Pährs mamma, och nu är jag hemma själv i Idbäck, Pähr var så sugen på att gå ut ikväll, men jag är helt slut, så jag sa att han fick gå, för han kunde inte seta still här hemma, han var så rastlös, så jag tyckte han var värd att få ut å träffa kompisarna en stund efter en veckas slit med plugg. så nu sitter jag här själv, med TV:n, en avslappningsöl och en smörgås.

Schyst att ni ställer upp då!!

Inga kommentarer: