2009-03-02

First step.

Okej, nu är jag så jävla trött på mig själv. Jag bara klagar på mig själv för att jag har tråkigt, men gör fan inget åt det. Och allt är faktiskt datorns fel. För när jag satt mig vid datorn fastnar jag.
Såg en reklam nyss, om att i genmsnitt sitter en svensk 4 timmar vid datorn eller Tvn, och pratar kanske 7 minuter med sitt barn. Var har gemenskapen tagit vägen? plus att jag vet att jag sitter framför burken fler timmar än fyra oftast. Så imorgon tänker jag ha en datafri dag. För jag är nog beroende, och det vill jag inte. Dock ska jag till skolan och arbeta på datorn. Men efter skolan ska jag inte ens slå på datan. Inte ens titta på den, bäst att jag gömmer den.
Vad jag kommer att göra återstår att se. Berättar hur det har gått på onsdag.

oh my god, hur fan ska det här gå? lysande hoppas jag.

2 kommentarer:

Linnea sa...

Hör av dig bara om du får abstinens ;P Haha.

Lello sa...

S: hihi vi har inte riktigt bestämt än. men det lutar mot röd fondvägg med blommor på i mitt rum med vitt resten, en vit och silvrig fondvägg i vardagsrummer med gråa väggar och i köket en svart och vit blommig fondvägg med typ vitt.. men vi får se :D har en vecka på oss att bestämma. gick den datafria dagen bra? puss!