2009-03-04

blabla

Datafria dagen gick jättebra, för jag bestämde mig för det. Och tog tag i saken; att göra dagen till en bra dag. var först i skolan, gick dit, jobbade självständigt, slutade efter lunch, gick på stan, träffade på linnea, trevligt. Handlade lite nödvändig mat på hemvägen, gick upp på rusta, gick hem, bytte sängkläder, flyttade min hylla och möblerade om i den lite, städade upp lite, tittade på tv. Och somnade som ett barn.
Men jag drömde en hemsk dröm på morgonkvisten så att jag vaknade av den och kunde inte somna om. kommer bara ihåg lite av den, att det var snape från harry potter som var den läskiga.
Idag har jag varit med roger, gick bra! sen var jag på stan och kollade vad ett tyg kosta som jag vill ha sm gardiner, råkade köpa en pocket på bokrean också. Tänkte ha nått att läsa på kvällarna, på bussen och så.
Nu ska jag kika lite på Ikea.se , sugen som fan på att shoppa krimskrams och annat kul.

Att dammsuga är som att gå ut och gå med en bångstyrig lat hund!

Inga kommentarer: