2009-03-12

hmm ja.

Har inte skrivt på ett tag så jag ska kortfatta lite vad jag gjort! I Tisdags åkte jag hem till Mora för att äta middag med familjen och norskarna. Pähr kom sen och hämtade mig så åkte vi tillbaka till falun. På Onsdagen var det skola med bland annat matteprov som jag sket i. Inte bra men, jag tyckte det var bäst. Tempory och Lina Hansson spelade på arenan. Kul kul. Har inte sett pojkarna spela på över ett år, så det var kul att se dom live för en gång skull, får bara höra dom på skiva eller i replokalen annars. Jag hämtade Linnea på stationen och Hon och micke sov hos mig. Öb var också med och kolla in tempory. Idag har jag vart på smedjan, vilket gick ganska bra idag. Sen åkte jag till Mora, träffade norskarna och sa hej då till dom, jag fick en teckning av Ingrid, hon målade av mig. De vart jag verkligen glad för, de betydde verkligen något (: Barn är så jävla bra!
Jag är ledig imorgon, skönt som fan!!

Inga kommentarer: