2009-03-19

Romme.

Tove var sjuk idag så jag fick ta bussen till romme. Fick sällskap av maya från borlänge som tur var. Idag skulle vi inte smida, utan sko en häst. Jag verkade och skodde fram, och maya bak. Jättenöjd är jag iallafall, lärde mig lite nya metoder också. Vi hann faktiskt göra en varsin shettissko också.
När jag kommit hem och duschat öppnade jag fönstrerna och satt och sola mig lite med en kopp kaffe. härligt värre!
Sedan tog jag och gick på stan lite, hittade massa jag ville ha, men hade mindre pengar. Jag får helt enkelt prioritera.

2 kommentarer:

Lello sa...

så varför kommer du inte hit då? alla säger att dom mår dåligt över att dom inte kommer hit, men vad hjälper det att må dåligt över det? det är väl bara att komma hit, eller?

Lello sa...

mysig dag du vekar haft föresten =)