2008-06-02

In flames på grönan

In flames 29 maj

Jag ska berätta för er om stockholmsresan i torsdags.

På Onsdagskvällen var jag galen, för jag ville verkligen på In Flames, var verkligen desperat, fick tag på Gustav, och han var på som fan, Totte hängde på och även Mats. På torsdagen kom dom och hämtade mig i borlänge, något sega var dom, fast det kunde man vä ha listat ut. det är vackert väder som fan och varmt. Jag får syn på bilen, det var typ kul, bild finns på bilddagboken. ingen AC, men de gick ganska bra ändå.
Vi kommer till sthlm, trafiken var kaos, vi parkerade så fort som möjligt, på karolinska sjukhuset, tog bussen till stan, tågelbana till slussen och Djurgårdsfärjan till gröna lund. När vi kommer fram typ halv 6 är det asmycket folk vid biljetterna. Så vi kom inte in innan sex, då var priset bara 70 kr, men men 140 är inte heller så mycket. Jag bajsar lite medans dom andra fixar biljetter, då har jag varit bajsnödig i ganska många timmar. Vi kommer in på gröna lund, och de första jag ser, är Jesper strömblad(gitarristen). Vi tar ett kort tillsammans med han och han önskar oss en trevlig kväll :)
Vi väntar nån timme på att de ska börja, Engel var förband, Gustav blev helt till sig för han tyckte de var så bra. Sen fick Mats ta min kamera och fick äran att ta kort under In Flames, Totte fick ha handom min väska, och jag försvann ut i publikhavet.
Försökte ta mig så långt fram som möjligt, kom typ på tredje plats. In flames börjar spela. De var svettigt som fan där och jag såg inget, jag backar några meter, får mer andrum där och ser ganska bra. Hoppar å far, klättrar på folk. Jag är ju så kort å jag var galen så jag hoppade på random männiksor som såg ganska stabila ut och satt på deras ryggar eller axlar, haha. En av dom var så jävla söt, man ville bara gosa med han. men men, jag är ju upptagen :P Hamnade i några Moshpits, haha. men de var bara drygt, och fjantigt faktiskt. Efter ett tag lyckades jag komma längst fram, de var nice som fan. Drag som fan var de, liksom 15500 på lilla jävla gröna lund. Gjorde slängkyss till Jesper och Anders :D dom gjorde tillbaka, mohaha. Happy me :D
Sen efteråt kom de fram en kille till mig som var blodig i ansiktet och sa: Du skalla mig! haha, det var kul.
Jag gick till mina vänner och vi skippade färjan då de var så mycket folk, så vi gick. tog tunnelbanan, väntade på bussen i säkert över en timme, blää. den om tillslut iaf. Åkte hem, stannade på Donken å käka. sen sov jag och Totte, typ tills vi kom till malung. de var så gött att komma och lägga sig i en riktig säng bredvid älskling som saknat mig och varit orolig.
Så jävla kul roadtrip, bästa på hurlängesomhelst, så gött.
Mats var självaste kartan i sthlm, Totte var plånboken som bjöd mig på mat och Gustav var Chafför. Ni är så goa allihop, tacksomfan!

Jag har endel blåmärken kan jag lugnt säga. Men det var värt allt.

Jag älskar Inflames <3

Inga kommentarer: