2008-06-04

städning

Slutade efter lunch idag, skönt det. Var sista dagen i skolan för mig, har bara praktik imorgon, sen har jag sommarlov. Så jävla skönt verkligen. hade på mig en klänning idag som jag köpte igår, sommrig och fin, hittade på barnavdelningen faktiskt, haha. Jag trivs inte i klänning, ändå köper jag klänningar, så imorse bestämde jag att det var tillfälle för klänning då det var sista dagen i skolan och vackert väder.

Kurser som är färdiga:
Matte A: MVG
Svenska A: VG (tror jag)
Engelska A: G
Arbetsmiljö och säkerhet (för häst): MVG
Etologi: VG
Språklig medvetenhet: VG
Ergonomi: VG
Datakunskap: Vet inte betyget

Ja det är väl dom som är färdiga tror jag, massa som är påbörjade också. Nöjd :)

Har hunnit med en hel del idag, städat, packat, dammtorkat, solat några timmar, fixat ingen reklam skylt, köpt shorts, gått en promenad, slängt sopor oh massa reklam, ätit mat. Ja det var nog allt tror jag. Nej nu ska jag ta en dusch. Mamma och pappa kommer hit imorgon och hämtar mig och alla mina kläder, fan vad skönt att flytta hem över sommaren :)

jag har faktiskt blivit ganska brun :)

Inga kommentarer: