2008-06-09

raggarfest

I Fredags var det raggarfest hos fritte och britta, som fyllde 50 båda två, alltså var det ett 100årskalas. Gratis dricka, och gratis raggarmeal, haha gött. han hade beställt 800 korv och typ 100 plattor öl. mycket trevligt kalas måste jag säga. tack som fan för de, och alla mina kusiner var där :) förutom Ingrid då, men hon bor ju i norge. Jag måste säga att jag tycker så mycket om mina kusiner. Puss på dom.
Kristian Rövade bort mig till ett bord där alla kusinerna satt och min mamma och pappa. vi skulle dricka Sambuca, haha. japp, första gången jag satt å snapsa med mina päron :D
Kul vare, och full som fan blev jag. När jag och Pähr kom hem spydde jag först ute och jag låg på gräsmattan, sen inne på toan, sen la jag mig, gick upp på toan igen, spydde mer och däckade på toan, vaknade och gick och la mig, på morgonen märkte vi att jag spytt små spyor i typ hela sängen och golvet.
Nästa dag var jag förstörd hela dagen typ, när jag skulle gå upp och dricka vatten fick jag i mig en klunk, sen fick jag lov att pallra mig till toan, jag trodde jag skulle spy, men då kände jag att jag var bajsnödig, så jag satt mig och bajsa, och så spydde jag samtidigt i tvättstället. Sen kände jag mig lite bättre. haha
ajskgas
Var och badade med Pähr och Linnea sen :) På kvällen åkte vi till vansbro, för de va cruising. var bara där å kika lite sen åkte vi hem, då åskade det. det var mysigt. Så såg vi även tre älgar och ett rådjur, sen åkte vi hem och tittade på harrypotter men somnade.
ksakdg
Idag har jag jobbat, usch vad tråkigt att sätta plant, drygt och så. Såg en orm typ 1 meter ifrån mig fast den va påväg ifrån mig. jag blev iaf lite rädd. vet inte när jag såg en orm sist, jag tror de va en huggorm. Usch jag tycker verkligen inte om ormar :(

Inga kommentarer: