2008-06-14

Sportnörd

Sverige - Spanien

Ja sitter här och ser på fotboll, står 1 - 1 just nu, och jag bryr mig faktiskt inte, för jag är så jävla ointresserad och jag blev uttråkad efter två minuter, hatar verkligen sport av alla sorter, men man måste ju ställa upp eftersom Pähr vill titta. Mamma skriker så fort de händer nå, så man får tinnitus. Man kan ju iaf kolla på killarna om dom e nå snygga, men dom är ju mest svettiga. Så jag hämtade datorn som sällskap :)

Jag och baby har varit i Noret idag, köpte två solstolar för 99kr, alltså för båda. Vi tyckte de passade bra till peace&love. Billigt och bra på ica maxi som öppnade nu i veckan. För övrigt så jobbar min bror där :) Var på ÖB också och köpte ett tält för 99kr också. Så nu är vi redo för festival :D

Sen åkte vi till mormor och morfar, för min morfar fyllde år, 74. grattis till han :) Fick god mat, kaffe och tårta. Vi löste korsord när vi var där, hela fem stycken.

Imorgon är jag och älsk hemma själva, med flash. Elias ska på golftävling och mamma och pappa följer med och åker till Ikea och kollar på kök. Gött att få vara hemma själv lite.

Puss från mig :)

Inga kommentarer: