2008-05-28

Hästis

Fyfan vad jag älskar att rida, och jag älskar hästar och att pyssla med dessa stora djur. Var iväg till främby och red med klassen idag, jag tog en häst som skulle vara lite konstig, eftersom jag gillar hästar med personlighet och attityd, ja trodde att han skulle vara typ lite het och så, men nej han var seg och skänkeldöv, och stor som ett hus. Campari hette han, fast i slutet gick det riktigt bra och han började lyssna mer och mer och slutade sega. Men precis när det började gå bra så skulle vi avsluta lektionen, fast det var ju bra att den slutade bra, man ska ju sluta när det går som bäst. Han blev svettig så jag fick duscha och shamponera honom, pyssel :D
Snart ska jag ta bussen till Nadde, ta en härlig tur i skogen. Det gjorde vi igår och det var så jävla mysigt, jag älskar sommar och sol, Puss på det.

Jag hatar myror, och jag måste färga håret.


Men använd hjärnan, Du är så blåst!

Inga kommentarer: