2008-05-24

hästkorv

Var på stan med mami idag, hon köpte mig en BH, en sommrig skjorta och ett läppglans. Min mamma är en snällis. Sen åkte vi hem och drack kaffe, sen drog jag och pappa till Leksand på medeltidsmarknad, det var tornerspel och snyggmagnus var med på snyggfrigge. Köpte en häftig kapsylöppnare på marknaden. Smakade även hästkorv för första gången i mitt liv tror jag, det var gott så pappa och jag köpte en hel korv. Alltså det var verkligen jättemysigt och mycket roligare och bättre än på en vanlig marknad.
När vi kom hem tog jag bort allt gräs mellan stenplattorna på gården, gjorde de som operation dagsverke istället för att torka fönster. Men drygt var det, myggorna attackerade mig.
Pappa har åkt till stugan och mamma är på firmafest. Jag och bror min är hemma själva, blir väl bara att se på melodifestivalen och så. Jag har fått order om att ta hand om Flash till imorgon kväll, men de ska gå så bra så :)

Inga kommentarer: