2008-05-14

shopparN

Idag har jag shoppat, Gina tricot hade tydligen öppnat i Falun nu, så jag skippa kupolen och shoppa i falun istället. Blev ganska mycket faktiskt, provade BH:ar ochså, men jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha, alltså de är så svårt de där med BH. Far ta med mig ett smakråd någon dag helt enkelt. Gjorde slut på 700 kronor idag, men det är ju ingenting, jag fick ju myket för dom pengarna ;)



Jag köpte:



  • Klarblå lång T-shirt
  • Svart lång t-shirt
  • Grå lång t-shirt
  • Svart blommigt linne
  • Vitt Linne med grönt tryck
  • leopardleggings
  • Mysig vit-röd randig tröja
  • Örhängen



Yes, så nu har jag fått mig lite nya sommarkläder :)



Det var nån på skolan idag som sökte jobbet, att vara vår naturbrukslärare, men jag vet inte, han var ganska skum, han var en strömsholmsfjant, typ de enda han kunde va hoppning och dressyr, men vi skulle nog behöva nån som kan lite om allt eftersom alla är intresserade av olika grenar.
Pähr ska börja jobba den 26, jag är skitglad för de, det är nog han med, och jag ska börja jobba den 9, så snart jävlar börjar allvaret, hehe. Och eftersom jag ska ta ledigt sista veckan pga jobbet så har jag bara 14 skoldagar kvar :D det är ju ingenting. Sommar sommar sommar :D
Äntligen har jag tagit tag i och städa lite här hemma och dammsugit, har inte orkat på ett tag och det låg typ kläder överallt, men nu har jag fixat :) men det dröjer väl inte många dagar innan det är lika stökigt och dammigt igen. När jag städat fick jag lov att köpa lite snacks, haha. så nu jävlar har jag tjockat mig. Får väl ta och jobba bort det imorgon på praktiken, plus att jag ska ta hand om och rida Nadde imorgon också. Maria har ju brytit båtbenet och kan/får inte rida, så jag har erbjudit mig att rida lite på Nadirson, så han inte tappar kondisen helt, vore ju inte så bra eftersom han är till salu. Jag säger ju inte nej till att rida :) Red han igår och i förrgår också, jag har ju inte ridit på aslänge så jag har träningsvärk, haha.




Nadde är till salu, kom och köööp
Han är jättesöt och duktig dressyrponny.

60 000 kr

Inga kommentarer: