2010-11-13

Veckans vardag.

Har varit i Borlänge ett par nätter hos min pojkvän. Åkte dit i Tisdags och kom hem i Torsdags. Vi har inte gjort nått speciellt, vart med Linnea och Micke lite, spelat chicago med Emil och Jocke. Vart nån sväng på Kupolen. Sett på film, The Notbook. Handlat, Lagat middag, älgbiff och hasselbackspotatis, mums :) Vi har bara varit och haft lite vardag tillsammans. Vi träffas tyvärr inte så ofta nuförtiden. Så det vi har sällan en vardag tillsammans. <3

När jag kom hem tvingade jag iväg mamma till Lomsmyren. Hon har ju fått några ridlektioner av mig, men hon vågar aldrig dit. Men jag tvinga dit henne så hon fick rida i mammagruppen. Hon var såååå nervös, hon fick Chelisia, Och det gick Jättebra, och mamma tyckte det var jättekul, och jag tror hon kände sig duktig. Alltså min mamma är så söööt, Tänk er min lilla lilla mamma, sitter på en så "stor" häst som Chelisia, Mamma tyckte hon var stor :) Och hon tillochmed galopperade. Hon pratade om ridpasset hela kvällen sen :)
Tror hon fick mersmak.
Efter ridpasset gosade jag med Isabella, hon skippade tillochmed maten för att gosa med mig. Åh vad jag saknar tiderna med Henne, När vi var som bäst. Snuttan!


Igår Red jag ut i skogen, skrittade i 2 timmar. kunde inte göra annat än skritta, Han fick snöstyltor hela tiden. Men vi gjorde en mysig ritt, och det snöade på oss :)

Åt Ben & Jerry Glass för första gången igår, Half baked, Ja det var jättegott, men hade nog förväntat mig mer.

Just ja, vann en auktion på tradera i Torsdags också. En dressyrsadel. hahah, Fan. Gick upp lite väl högt i pris. men men. Hoppas den passar, då är den värd :)

Inga kommentarer: