2010-11-13

Deppression

åh nej jag orkar inte, jag håller på att falla ner igen.
Orkar nog inte ta mig upp själv denna gång.
Jag ska i varja fall försöka stenhårt imorgon.
Och sedan fortsätta på samma spår.

Pratade med min bror nyss, tror han fick mig på humör. Han är så bra, så snäll och rättvis. Precis som den bästa storebrorn ska vara plus lite mer. Han är så duktig och pluggar, bor själv i en ny främmande liten stad.
Jag saknar honom här hemma, samtidigt som jag är glad för hans skull. Han som kämpar, lyckas och lär.

jag har typ inte gjort nått idag, och har haft pyamasen på mig hela dagen. Redo för sängen med andra ord. Tack och godnatt.

1 kommentar:

Lelle sa...

Du måste nog göra nått mer än att va hemma med hästen.inte konstigtdu blir deppignär du är helt understimmulerad! Sök jobb då känner man sig behövd gå inte o vänta bara. Då blir vem som helst deprimerad.. Love you <3