2010-11-23

Arbete

Har fått anställning idag, på Karl hedin i Mora!!!
Skitkul, och jag tycker det ska bli roligt, och hoppas att få lära mig massor om olika områden. I butiken säljs ju allt från arbetskläder, kök, verktyg, maskiner, skruv och annat järn och bygg. Och så finns lagret med virke och byggmaterial. Nu har jag blivit anställd 2 timmar om dagen, börjar på måndag. alltid något, ska jobba på lagret nu, ta emot gods. och jag hoppas det blir mer timmar sen :) På fredag ska jag på introduktion.

Måste jobba hemma imorgon med tillverkning, ska på 2 julmarknader i helgen.

Har gjort massa annat idag också, gick upp halv 7. Fixat med massa och frågat massa, lite vuxenpoäng kan man säga. Känner mig mogen som fan. Har ridit och fixat stallet, hämtat mamma, hämtat ut ett paket jag fick från hööks :D jag är helt överlycklig. Och nu på kvällen har vi varit på andreasgården, för Röda korset har haft julmarknad och auktion och massa lotterier. Jag vann inget :( Men pengarna gick ju iaf till väl behövande, så jag gjorde en liten insats :) Mycket trevligare att vara där bland alla pensionärer än att se på Tv :)

2 kommentarer:

Låttaa sa...

wiee!! grattis, fan va kul! :D

öb sa...

GRATTIS :D