2010-09-23

Sämst.

Vill försvinna, gömma mig under täcket och stanna där tills någon ropar på mig. Tills någon behöver mig. Och det skulle nog dröja. Känner mig inte behövd just nu, känner mig faktiskt ganska dålig. Dålig på allt.
Jag kan ingenting, vad fan är jag duktig på? Så tänker jag varje dag.
Dagarna går, får ingenting gjort, har aldrig roligt och gör inget vettigt. Inte konstigt man blir uttråkad och deprimerad.
Känner mig fast, fängslad, och drömmer om världen utanför.

Vill lyckas, men når inte framgång eller glädje.

1 kommentar:

Lello sa...

du är behövd av många och du är även bra på massa saker! som att vara en fin människa, du är bra på att lära din häst nya saker, ta hand om honom och ge han ett bättre liv! du tänker på människor och vill alla väl, du är duktig på att smida, på att göra fina kuddar, på att göra halsband och pyssel, på att vara min bästis, på att vara du, på att få mig på bra humör, på att dansa, bra på att rida. och detta kom jag på på fem sekunder. du är bra på MASSA saker! och man kan inte veta vad man är bra på förens man försökt! jag behöver dig <3 ta tag i det här nu emma, om du vill få saker gjort så gör dom NU. tyck inte synd om dig själv. jag älskar dig <3 och saknar dig och vill så gärna att du kommer hit! PUSS PUSS PUSS från din Linnea!!!!