2010-09-10

News.

Klippte av mig håret för en vecka sen, så nu är jagg korthårig, men lång lugg och sidecut. Älskar de verkligen, äntligen har jag en frisyr, och slipper de långa slitna håret som hängde i klasor. Känner mig mognare, äldre och snyggare.

typ såhär fast lite längre överallt. men nästa klippning blir såhär!

Jobbar numera gratis här hemma, som hundvakt, ganska tråkigt eftersom jag inte kan göra nått annat än att typ sitta till kl runt 4. Och jag får så dålig inspiration och motivation av att bara sitta, för jag blir bara segare och segare. Men jag försöker iaf, men hamnar återigen vid facebook. Jag hatar facebook. man får inget gjort och det händer inget där. De är inte ens kul. De är väl bara för att man slipper tänka. Från och med nu så tänker jag boykotta facebook, iaf tills imorgon!
Just nu håller jag på och gör kuddar, men symaskinen är mysko. Men första kudden blev ganska bra ändå :) wiie.
Snart drar vi nog och köper hö i Venjan. Jag kör! :)

Nästa vecka flyttar en fjording till vårat stall, hoppas newton gillar han :D Och dom andra islandshästarna ska flytta, skönt! så kanske de kommer nå andra hästar sen också.
Bara bra, newton får förhoppningsvis en kompis i hagen, jag får lättare eftersom vi kommer hjälpas åt, och förhoppningsvis är det en trevlig människa. Och jag kan fixa lite ordning i stallet.

Inga kommentarer: