2010-09-13

Röj, Fynd och Pyssel

Började för ett par dagar sedan att rensa ur skrubben och nu börjar det bli lite ordning, har slängt massor, hittat fynd och massa. Men så jobbigt det vart, jag fattar inte att allt har fått plats där inne, får knappt in de vi skulle spara igen fast vi slängt massor. Hittade kläder som mamma haft för ca 20 år sen. bland annat 6 st skjortor, här är en:


älskaren.

Och så är jag inne i mina kuddar nu, haha. Sy och göra kuddar, massa roliga tyger :)
Tanken med Elias gamla rum är att vi ska göra ett kontor/pysselrum, så kan man sitta där och sy, data, pyssla, pärla :) Och jag vill ha de NUUUU :D Och jag har bestämt att det ska vara vitt och Turkost där inne, Jättefint :) HAHAHA såg att jag skrivit lite roligt, turkost, vadå Turk-ost? x)




Kuddarna jag gjorde förra veckan :) Fina va?

Mina första kuddar också, blev ganska nöjd, för det blev ju ändå inte katastrofalt, bra för att vara första. Och symaskiner hatar mig, och jag dom. Och mammas maskin är inne på sina sista dagar, den är seriöst cp.


Nu ska jag drita :)

Inga kommentarer: