2010-09-23

Grå spegelbild.

Alla har vi hatat vår egen spegelbild, tyckt att vi är fula, tjocka och allmänt grå.
Men vad gör det? spelar det nån roll hur du ser ut? huvudsaken är väl att du mår bra och är frisk. Jag gnäller över småsaker, du gör det, alla gör det, men vafan. Om du plötsligt blev döende, skulle du bry dig om utseendet då med istället för att leva medans vi kan. Du är underbar och vacker, du får mig att le vilket är viktigast!

_____________________________________________

Gnällspiken

Det känns som att jag bara äter och äter, och blir knubbigare för varje dag. Och jag har förut sagt till mig själv att det är okej, eftersom jag gick ner 6 kg förra sommaren. Eftersom jag då "tappade" mina bröst. Men nu verkar fettet inte vela komma tillbaka dit jag vill ha det. Så nu vill jag få bort mjukdelarna. Fast jag älskar lite knubb, lite att ta i! Oj vad jag velar! Men det är väl så livet är. Du ska vara smal, snygg och bröst. Grejjen är att jag saknar min bröst, mina tuttar. Det är kvinnligt med bröst, det är fint med små också! Finns det nå goare än bröst, vackra är dom.



men det känns som mina hänger eftersom dom krympt så har ju inte skinnet det. Så Tjena taxöron, jag är 19 år gammal. Jag skulle aldrig aldrig göra silikon-tuttar, det är så fult, äckligt, oäkta.
Sen frågade jag mig själv, om jag vips skulle få större tuttar, bli smal, på beställning. Skulle jag bli gladare? få bättre självförtroende? troligen inte. För jag vill ändå vara den jag är och ingen annan. Och det handlar inte om utseende, för att du ska vara en bra människa. Och jag har ganska bra självförtroende ändå. Mohaha!

Rock on!

Men lite större boobies vore iaf inte fel. problemet är bara hur jag ska få dom. Äsch, mycket man vill.

Inga armar, ingen kaka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

är de dina bröst på bilden så har du verkligen inte små bröst. perfekt storlek.hur fina som helst<3:) OCH DU ÄR HUR FIN SOM HELST. ADDA GÄRNA MIG PÅ MSN OM DU VILL. mathiasandersson95@hotmail.com

Anonym sa...

Hahahaha, seriöst grabben...hahaha

Anonym sa...

Du får börja producera bröstmjölk, så blir dom större.

http://landmilkhoney.com/lactation2.htm