2008-12-19

Schleeten.

Ja ganska sliten är man efter gårdagen, helt sjukt. Det var "Myskväll" i skolan typ lan, tv spel å så. man fick sova över där å så. Jocke kom till mig med en flaska fulsprit. Efter sex shotar och ett halvt glas vin gick vi till skolan. Behöver jag säga mer? Ja de va väl lite sjukt, på en torsdag å allt. Men de va rätt kul, somna i en soffa ett par timmar, sen åkte jag hem 6 på morgonen och sov, ställde klockan på halv åtta. Försov mig tre timmar. så de va bara att gå till skolan käka, sen sluta. Shit, jag är sjukt trött och sliten, känns i hela kroppen, typ skakis. Jaja, jag var iallafall bäst på att supa av alla vi som drack! sådeså ;)
Ja nu är det fan Jullov, har inte riktigt fattat det, men fan va göööött. Håller på att packa nu så ska jag snart åka till mora. Nu har jag fan gått halva gymnasiet, sjukt.


Sket man väl i!

1 kommentar:

Anonym sa...

och jag har gått halva 1:an :O

Men de sket man väl i!