2008-12-24

Dan före dopparedan.

Igår åkte jag till malung för att fira jul med baby. Vi slog in paket, julpyntade, åkte spark, badade badkar med massa värmeljus, och sen gav vi varandra julklappar. Jättemysigt hade vi det :) Sen somade jag framför TV:n ganska tidigt, vid fyra tiden gick vi och sov i sängen istället.
Och idag drack vi kaffe med bats :) sen åkte jag hem till mora, och ikväll har jag och mamma tait en promenad med Flash och sen har jag har klätt granen :) Julskinkan är färdig och vi smakade lite på kvällsmackan, mums. Har precis smygigt ner med mina julklappar och lagt dem under granen :)

Kan inte fatta att det är julafton imorgon, men det ska bli riktigt mysigt. Umgås med släkten, god mat och tilltugg. Julklapparna bryr ja mig inte så mycket om, det är bara ett stort plus, men det är roligare att ge än att få. Huvudsaken är ju faktiskt umgänget, julmyset och skinkan :)


Jag bryr mig inte, det viktigaste är att du är med.

Inga kommentarer: