2008-12-31

Du och Jag.



Shit vad kallt det är, riktigt kallt alltså, typ 20 minus. Fast det är ändå ganska skönt liksom, vackert och friskt. Men man pallar inte att vara ute så länge, hundpromenaderna är inte överdrivet långa just nu. Men min pojkvän och jag har det ganska bra inomhus, även om vi inte gör så himla mycket, mest sitter vid en varsin data, ser en rulle, dricker kaffe och så vidare, lite uttråkad är man väl kanske, men ändå gött och mysigt. Vi tar de lite lugnt slutet av 2008, vi kanske känner att vi gjort tillräckligt de här året, och tar nya tag inför nästa :)
Köpte strumpbyxor och glitterspray idag till imorgon. Och pappa sponsrade mig med ett par McKinley täckbyxor, har inte haft ett par på säkert 5 år. Jag är lite säl i dom nu :)

You can never make shit shine.

Inga kommentarer: