2008-12-03

Fan.

Nu vet jag inte var jag har mig själv igen, och jag vet inte var jag har mina närstående heller. Jag vet inte vad jag tycker, vad jag känner eller vad jag vill.
Jag känner mig ensam, uttråkad och oälskad. Det är något som fattas mig, eller nej, ganska mycket tror jag. Jag saknar ganska mycket.

Jag vill ha någon vid min sida,
jag vill ha sommar och sol,
jag vill vara hemma,
jag vill ha en kompis,
jag vill vara i stallet,
jag vill trivas,
jag vill vara älskad,
jag vill känna mig värd,
jag vill vara glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bäbisemma. Jag älskar dig mest av allt och det vet du =( fast jag vet att det är jobbigt när man är så långt ifrån allt. Jag ringer dig senare idag, jag är i skolan nu. Jag kommer till mora i helgen, är du hemma? Puss

Anonym sa...

Men inte fan är du oälskad =( Du är bästa Emma som finns <3 (iaf bästa jag känner, jag känner två, högst tre, men det hör inte till)