2008-12-24

Julafton.

Jaha nu har vi firat Jul ännu ett år. Ja det var väl ungefär som vanligt. nu är det över iallafall, med både lättnad och redan lite av en längtan tills nästa år.
Det här är en lista av vad ag har fått:
- Micro
- 500 kr
- handskar
- raggsockor
- underställ för 850kr :O
- att göra tavla
- bäddset
- tofflor
- Julduk som min pappas mormor har gjort.
- Klägdgaljar och smörknivar (behövdes)
- HästTidning
+ något som jag skulle få sen :P

Och av baby fick jag:
- hjärthalsband
- två blockljus
- en Vinkaraff
- en jätteliten snopp som man skulle lägga i vatten så blev den stor, de va lite kul :D

- Hudlotion och Duschcreme av Pährs föräldrar


Jag tror att de va allt, inget som var speciellt jättespännande kanske, men jag är så nöjd ändå, vad behöver jag mer liksom? :)

Lägger in lite bilder imorgon (:

2 kommentarer:

Linnea sa...

Jag fick också en julduk :D höhö :D

Anonym sa...

God Jul Emma! Vilka bra presenter du hade fatt och vad duktig per var att komma pa julklappar! sjalv har jag haft en konstig men bra jul, idag badade vi i havet och cyklade runt pa en liten o. Pa sjalva julafton at vi varldens brakfrukost pa ett hotel. Det var najs. Kineser ar verkligen helt galna, det ar sa anorlunda mot hemma. Ses nar jag kommer hem, kramis