2010-10-03

Shopaholic

Jag och mammsen var i blge i fredags. Var på aubiouse i över 2 timmar!! ROOLIKT.
Älskare! Sen käka max, sen hem till pärra och visa mamma lägeheten och hämta lite don. sen på kupolen en svängis. På BIKBOK frågade dom mig om dom fick klä på mig deras kläder och ta kort på mig för att lägga ut på facebooksidan. Hemskt kul att dom fråga tyckte jag, men vi hade bråttom hem så för att ta in hästarna, tyvärr. Är numer skylldig mamma att städa huset eller nått efter alla tusenlappar vi strött omkring oss :)
från aubiose:
Regnjacka och regnbyxa i galon och snygg passform - 390kr/239kr
Ridbyxor knäskodda beigerutiga - 498kr
Kedjegrimskaft - 98kr
tvådelat muffbett - 92 kr (halva priset)
Tyglar - 30kr (75%)
Graman - 169kr

Mamma köpte ett par ridbyxor på halva priset för 150kr som även jag kan använda!
Och så köpte hon en superfin och superskön Dunjacka, Lätt och tjock och skön. Militärgrön med Limefoder, som man även kan ha utochin så färgerna blir tvärtom. Som jag kommer låna! Mohaha. 1800kr.

Från Kupolen:
Färgglad mörk turkous fejk-dunjacka, lite cool och annorlunda att variera med i vinter. 150kr Vero Moda.
Randig jätteskön fin tröja - 249kr
Blommig T-shirt med puffärm - 79kr
Världens snyggaste skönaste skjorta - 199kr

Så nu kom det ju faktiskt in lite färg i garderoben :)

Inga kommentarer: