2010-10-15

Mögel

Det har gått för långt, jag är besviken över mig själv.
Händer inget i mitt liv och jag gör heller inget åt det. Sluta gnäll då.
Vad fan tror jag? klart det inte blir bättre av att sitta och hacka ner sig själv ännu mer.
Varje dag tänker jag dumma tankar om mig själv, att jag är lat, obrydd, dålig, seg och tråkig.
Sen tänker jag nej nu får det bli en förändring, så kanske jag gör nått litet, sen är jag tillbaka.
Det går inge bra för mig och jag är ännu mer värdelös.
Jag som trodde jag var en aktiv kvinna med bra självförtroende.
Försöker väl en gång till att ta tag i saker och ting. men misslyckas väl säkert igen..
Sen ska jag fortsätta ruttna.

Jag är ingen fågel som alla ni andra, ni flyger fritt, ni är unga.
Jag är fågeln i bur.



1 kommentar:

Linnéa sa...

Känner igen mig i det du skriver. Det går trögt just nu helt enkelt!