2008-11-24

varma mackor.

Lite fakta:
- Har inte haft internet i helgen, eftersom vi gör om lite hemma i mora. Målar och så i hallen.
- På lördagskvällen pärlade jag och älskling pärlplattor. Myspys :)
- Inatt sov Linnea hos mig i Falun, Linnea är världens bästa tjej <3
- Jag och älskling har nyss ätit varma mackor, mums.
- Vädret är inge vidare, snön har ju faktiskt kommit, det gillar vi, men det blåser kallt och det är verkligen fy fy fy!
- Praktikvecka nu, vi har massor med hästar den här veckan.

Ja det var nog allt!

Julafton om exakt en månad nu, julmusik har börjat spelats på olika affärer för länge sedan, borde börja köpa julklappar, så att man slipper julstressen. Har ingen aning om vad jag ska köpa till någon :S Jag har iallafall skrivit en önskelista, så familjen vet vad jag önskar mig, hatar att få något man inte vill ha.

Inga kommentarer: