2008-11-17

Sov gott?

Fyfan vad jag ar sovit dåligt inatt. Vaknat tusen gånger, och det är verkligen inte likt mig. Jaja hursomhelst så har det lett till att jag har kännt mig lite snurrig idag och mina ögon har liksom inte hängt med i svängarna (Dock inte hastningar) och nu huvudvärk.
Handlade lite idag; snabbmakaroner, shampoo & balsam, badskum, tvål och ett ljus. Ett sånt där julljus, som man tänder lite varje dag fram till julafton. Jag är lite av en nörd, en julnörd just nu kanske, haha.

Jag och älsk har just haft vårat längsta samtal på telefon, någonsin tror jag! 1.58.26 alltså typ två timmar.


Sovmorgon till elva imorgon!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag och micke slår er med hela FEM timmar ;) jag är också en riktig julnörd, igår hängde vi upp julbelysning i badrummet, haha! det lät mysigt med ett sådant ljus. vill du komma till mig i helgen? maria och dom kanske kommer! :)